Hem » Författardrömmar » Vilken resa…

Vilken resa…

Och på nått sätt gissar jag att den knappt har börjat. Mitt manus är nu tillbaka från lektören och befinner sig nu hos korrekturläsaren.
Jag har lite ångest över att släppa över den ditt för det betyder ju att jag inte längre kan gå in och lägga till, ta bort eller förändra. Det är slutstationen liksom….
I slutet av oktober förväntas manuset vara en riktig bok.
Jisses….
I morgon ska jag på möte med Studiefrämjandet för att planera boksläpp, något jag är väldigt nervös inför.  Jag tänkte först att jag inte skulle ha någon releasefest,  tänkt om ingen kommer liksom……stå där ensam jag o min bok och tro att jag är något…..
Men samtidigt är det värt att fira, jag har ju faktiskt skrivit en bok!!

Jag vet att inläggen här har blivit sporadiska,  egentligen när man behöver stöd som mest, så skriver man minst…..men det är ju så mkt annat som ni förstår.
Jag är i allafall inne hos er och tittar till hur det går titt som tätt.

Jag har jobbat inte bara med boken utan förlaget som helhet, det är mycket att tänka igenom. Egentligen önskar jag att man vore två i det där så att man slapp att stå i allt själv, men nu är det som det är……:-)
Mitt förlag hittar du på http://nestorforlag.se kom gärna med åsikter om utseende eller text på hemsidan. Eller om du har andra frågor eller tankar såklart.

Ha en fortsatt bra helg!!!

Lämna en kommentar